İzleyiciler

11 Aralık 2010 Cumartesi

Ahşap boyama arşivi....

                                   Gökçe nin küçüklük fotoğrafı..Yerim ben seni...............
                             Kayınvaldemle kayınpederimin evlilik fotoğrafları...Örtümüde Nilgün Prag dan almış., çok severek kullanıyorum......
  1. Günaydın, henüz hava karanlıktı bu sabah kalktığımda,usulca aşağıya indim bir umut camdan baktım,hüsran dışarda yağmur var olsun ben umudumu yitirmedim.Ece hanım Ankara da kar yağıyor yazmış, yakında buraya gelir....Bu soğukta dışarıda olanları düşünüp üzülürüm,evsizleri,özellikle çocukları,elimizden geldiğince birşeyler yapmağa çalışıyoruz burada birkaç arkadaşımla 2 güzel akıllı aydın gencimize burs veriyoruz keşke daha fazlasına ulaşsak,bütün hayalim vakıf kurmak,tabiki her yılbaşı çekilişinde bunu daha da çok istiyorum. Eminim bir gün talih kuşu banada gülecek gençler,yaşlılar ,onlar için yapılacak çok şey var. Dilek bu isteğimi bildiği için Roma ya gittiğinde dilek çeşmesine benim için para atıp dilek tutmuş, Dilekçim umutla bekliyorummmmm.Akşam bilgisayarı kurcalarken eski arşivlerimi buldum,5 yada 6 sene önce yaptıklarımız bazılarını çok beğendik bazılarınada şimdi böyle yapmazdım diye kendimi eleştirdim.Hergeçen teknikler gelişiyor, bende elimden geldiğince birşeyler ekliyorum....Nebean beni öldürecek.......Bugün resim kursumuz var, bazı tualler istedi fakat henüz gelmedi, tavanarasına çıkıp Tunanınkilerden çalmak lazım sonra usulca yerine koyarım. Şaka şaka tabiki birazdan Tuna bey kalkınca kendi indirir ben tavan kapağını açıp merdiveni indiremiyorum..Hoşçakalın akşama görüşürüz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder