İzleyiciler

20 Aralık 2010 Pazartesi

AHŞAP BOYAMA BLOĞUM AÇILALI BİR AY OLDU.....

                                              Tabiki hamurla kabarttık..........




                                          
Merhaba evet tam bir ay oldu  4281 kez tıklanmışız ne güzel demekki herşey yolunda gidiyor. İşlerin yoğunluğundan yapmak istediklerimi henüz gerçekleştiremedim, nelermi yapmak istiyorum ahşap boyama    tekniklerini aşama aşama resimleyip ,sizlerle paylaşmak yeni yılda inşallah .Bugün yapılanlardan bazılarını resimledim umarım beğenirsinsiz.İyi akşamlar......

3 yorum:

  1. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık...epey geç vakte kadar ordaydın ama uğrayamadım malum pazartesi işleri:))yarın görüşürüz inşallah bye bye adsız dilek

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzeller bayıldım hemen evinde yerlerini aldılar ve çok yakıştılar çokk tşk ederim ellerinize emeğinize sağlık nebean abla meral abla çok güzeller :)))) Vildan

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çook güzeller..Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil