İzleyiciler

24 Aralık 2010 Cuma

Ahşap boyama tepsi,kaftan, ve diğerleri.....

                                             Hamurla kabartıldı........................





                                           Kaftanı dekopaj yapıp yağlı boya ile eskittik...
Şimdi eve girdim fotoğrafları yükledim , bugün de dolu dolu geçti Nebean cım Istanbul da yokluğunu hissettik.Hava da yazdan kalmaydı işimiz az olsaydı göle inip keyif yapacaktık tabiki gidemedik, belki pazar günü giderim hemde fotoğraflarını çekip yayınlayacağım inşalllahhhh......Meralcim aşure yapmış vallahi öyle güzel olmuşki benim şeker tavan yaptı...Sonra görüşmek üzere.................Resim yükleme de bir hata oldu daha sonra yayınlarım....

4 yorum:

  1. valla şimdi nuri,ye diyodum meral aşure var ye dedi unuttum diye neyse kısmet:))))bende çektiklerimi facebook ta yayınladım çiğdem hemen beğendi:))adsız dilek

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Meral Hanım. Bloguma hoşgeldiniz. Ben de size geldim ve gidemedim. Maşallah ne kadar güzel işler yapmışsınız. Çok zevk aldığınız belli oluyor. Uğrarım zaman zaman . Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Güzel kızlar negüzel resimler yapmışınız bakayım.Ama beni geçemezsiniz.sergi için teklif aldım nehaber.Şaka bir yana İst artık yaşanacak bir yer olmaktan çıkmış.İki günde buraları çok özledim.Bak aşureyi bile kaçırmışım.İyiki varsınız kızlar hepinizi çok seviyorum..............nkey

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben yurtdisindan ariyorum.. sizden bir ricam olacakti. Ahsap Kaftan boyamak istiyorum ama burda Ahsap Kaftan bulabilme ihtimalim sifir arti türkiyeden nerdne alacagimi da bilmiyorum... bana kaftan schablonunuz var ise yolluyabilirmisiniz??? Saygilarimla

    YanıtlaSil