İzleyiciler

17 Aralık 2010 Cuma

Bilseniz nasıl yoruldum.......

Yine telaşlı bir gündü,yılbaşı geliyor herkez hediyeleri yetiştirme derdinde bugünde çok çalıştık öğlen Gökçe nin okuluna uğradım hocaları bana çok çalışıyor biraz azaltsın dediler bende diyorum kızım yavaş hayatı ıskalıyorsun diye dinleyen yok.Dilekle pazara gittik malum bugün cuma akşama Tuğçeler yemeğe gelicek hoş dünde bizdelerdi ya. Bugün hamsi yapacağım dünden çorbam var biber kızartırım kereviz salatası bide kıvırcık salata tamam,ayvada aldım ayva tatlısı yapacağım, atölyedekiler hani lahana salatası tarifi dediler, hiçbirşeyi de atlamıyorlar vereyim efendim,çocukluğumda Istanbul da İsmet teyze vardı Antepli ondan öğrenmiştim,lahanaları yemeklik doğruyorsunuz içine piyazlık soğan 2 tane doğruyorum ben maydonoz da koyuyorum, derin bir kaba 2 yemekkaşığı domates salçası 1 veya 2 limon suyu zeytinyağı tuz koyup karıştırıyorum sonra lahanalarla karıştırıyorum, yarım lahana yetiyor afiyet olsun..Hamsi tarifi de vereyim Dileğin annesinin tarifi çok kolay 2 veya 3 kaşık mısır ununu balıklarla harmanlıyorsunuz birazda sıvı yağ tuz karıştırıp tepsiye dökün fırında pişirin çok sağlıklı oluyor ,kalkıp yemekleri pişireyim görüşürüz..

2 yorum:

  1. Valla arkadaşım balıkları afiyetle yedik :)))Annem ev yufkasından tatlı yapmış süperde olmuş balığın arkasından iyi gitti ..Yarın size süpriz var .Çokta merak etmeyin ama biraz edebilirsiniz:))))iyi sabahlar...Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  2. Yine nereye bastımsa yazdıklarımın hepsi silindi.Küstüm.Ama Dilek kalk ders vakti geldi.sürpriz aşure olmasın olmasın???????Aşure ayı değilmi???????Görüşürüz.........nkey

    YanıtlaSil