İzleyiciler

16 Aralık 2010 Perşembe

Olanlar oldu.....

Uzun zamandır migrenim tutmamıştı gece teşrif etti. Sabahı sabah ettim. Tunayla Gökçe teyakkuza geçtiler, canlarım benim iyiki varsınız...Kolonyalar kapıldı ikisi birden masaja başladı,bu meret bir geldimi gitmek bilmez çekenler bilir ancak mide rahatlayınca hafifler, neyse bu sefer iğneye gerek kalmadı. Sıcak bir duş aldım.çay beyaz peynir ekmek en güzel bunlar krizden sonra, ....Nebeancım Semraya değil Esraya gideceğiz kardeşleri karıştırdı arkadaşım..Esracıma ev kutlamasına gideceğiz öğlen arası Allahtan iyiyim yoksa program iptal olurdu bende üzülürdüm, kızcağız hazırlanmıştır.Akşama görüşürüz, Sağlıkla kalın valla en önemlisi bu...

9 yorum:

  1. çok geçmiş olsun... çabucak iyişemniz dileğimle.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. iyileşmeniz olacaktı.. :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Ruşen sende bizim takıma katıldı,umarım birgün tanışırız Buraya da beklerim, seve seve ağırlarız sizleri...Meral

    YanıtlaSil
  4. Katıldın olacaktı, gözlüğüm yukarda zor yazıyorum.Meral

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun ablam .... bilirim ne fena bir şeydir o migren atağı... ben sadece bende var sanırdım ağrın hafifledikten sonra peynir ekmek keyfi... dünyanın en güzel yemeği dir.öğlen arası görüşmek dilğiyle :: Vld

    YanıtlaSil
  6. Hay Allah bu atağı bilmiyorum ama fena bişeymiş demekki geçmişler olsun . ilacı peynir ekmek buda iyiymiş .neyse hastalığın her çeşidi uzak olsun hepimizden ..sağlıklı günler..Adsız Dilek

    YanıtlaSil
  7. Selam , geçmiş olsun. Mesajım geliyormu ? Nilgün

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Nilgün evdekiler nasıl hepsine selam buarada Nilgün eşimin kardeşi Görümce lafını hiç sevmiyorum..Meral....

    YanıtlaSil
  9. Herseyin bası saglık kocaman bir gecmiş olsun benden belim tutuldu demin itibariyle sabaha insallah düzelir :( (Yalın Ayak) artık nickimle yazıcam anlayın ki oooo benim MELİKE ve herseyin bası saglık

    YanıtlaSil