İzleyiciler

17 Ocak 2011 Pazartesi

HAMUR KABARTMA SU BİDONLUĞU...

                                                 Su bidonluğunu hamurla kabarttık...........



  Dikiş kutusunu da hamurla kabarttık.Alt tarafına peçeteyi bütün yapıştırdık................................................


                    Kapı önünü hamurla kabarttık bu resmi çok seviyoruz.Alttaki japon gülünü içeri alınca açtı...
Bugün çok verimliydi, yine çok çalıştık ama değdi güzel güzel objeler boyadık, stensıl yaptık hamur kabarttık ,kimimiz zemin boyadı ,sağolsun öğrenciler beni çok düşünür Haticecim bir güzel kısır yapmış yanınada birşeyler aldık çayda demledik ,keyfimize diyecek yoktu...Ada Deniz  bloğu hediyemi severek kabul edeceğini belirtmiş çok sevindim adresini meralsanatevi@gmail.com adresine yollayabilirsin.Nebean bronşit olmuş iğneleri bitti dedik doktor 4 tane daha vermiş brazdan gidip iğnesini yapacağım görüşmek üzere..

4 yorum:

  1. Sabahtan beri ayakta olmasan bu kadar çalışmasan nasıl güzel ve zevkli şeyler ortaya çıkar sorarım sana.Ellerine sağlık.O ellerin her türlü marifeti var.Akşama bekliyorum.Benden kurtulamadın.....Öpüyorum....nkey

    YanıtlaSil
  2. süper süper süper:))))japon gülün de süper ne güzel açmış bayıldım....adsız dilek

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık bayıldım yaptıklarına.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Çalışmalarınızın her biri ayrı güzel ayrı şirin, bayıldım bayıldımm! Ellerinize sağlık..
    Ayrıca bloguma hoşgeldiniz, teşekkür ederim desteğiniz için ^_^

    YanıtlaSil