İzleyiciler

14 Ocak 2011 Cuma

HAMUR KABARTMA TAKI KUTUSU

                                            Takı kutusunu dekopaj yapıp hamurla kabarttık..

                                          Ağaç dokusu verip eskittik.
 
                                            Dikiş kutusunu hamurla kabarttık....
                                           Yanını çekmemişim kırmızı çiçekli stensıl yaptık..
Bugün Dileğin eşi Nuri bey beni Nebeanı tabiki Dileği İzmite  market turuna çıkardı...Metro açıldı İzmite bizde köyden indik şehire Metroya  Baumax a gittik, kahve keyfi yaptık alışveriş ettik, ben ne alırım tabiki atölye için vernik,mala fırça .....Nebeanın iğnesi var birazdan gidip onu yapmam lazım. Bilmeyenler için ben 22 sene Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji Laboratuarında laborantlık yaptım, emekli olduktan sonra 2 yıl pratik kız sanata gittim sonrada sevgili Gül Özdoğan yani Yoncimik ten el boyaması zoztova dersleri aldım insanın içinde gusto da olunca gerisi geliyor....Görüşmek üzere.......

2 yorum:

  1. Evet eşimle sevdiğim arkadaşlarımla güzel bir gün geçirdik ...cumartesi yağlı boya resim kursu,meral sanat evindeyiz bende, bugün baumax tan aldığım fırçaları denedim zemin hazırladım güzelmiş :))bye adsız dilek

    YanıtlaSil
  2. Wonderful:-))) Kiss&hug from Croatia:-)))

    YanıtlaSil