İzleyiciler

29 Ocak 2011 Cumartesi

ISTANBULU DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI...

                                  En çok çiçek tezgahlarını özlemişim..

                                   Tunacığımın en sevdiği çiçek,hemen aldım..

                                   Kadınız, anayız emekçiyiz ekmeğimizi taştan çıkarırız.
                                 Eminönünde yem attım güvercinlere.......


                                     O DA NE.................
                                     AHŞAP BOYAMA AŞKINA...................
Atölyeye malzeme almak için Istanbula indim, önce ver elini Eminönü, özlemişim memleketimi biraz hüzün biraz şaşkınlıkla dolaştım sokakları sabah erken olduğu için henüz boştu sokaklar 45 sene evvel babaannem elimden tutar ayakkabı ısmarlamak için beni buralara getirirdi ,ayakkabı ölçüm alınır bende merakla beklerdim nasıl olacak diye, bir müddet sonra gider alırdık, nasıl sevinirdim anlatamam . Her mevsim ayrı bir ayakkabı, işin kötüsü eskimezdi ancak ayağımı sıkınca tekrar alırdı babaannecim Allah rahmet eylesin tam bir Osmanlı hanımefendisiydi hem yeni Türkçe hem eski Türkçe bilirdi sıkma başlı pırıl pırıl empirme elbisesi muhakkak boynunda bir broş olurdu öyle hatırlarım onu.broşlarından biride bende  gözüm gibi saklıyorum onu..Sonrkarşıya Cadense geçtim ordanda sevgili Kübra hanıma Atölyeye uğradım.Sevgili Vedat beyin o güzel kahvesini içip kendime geldim..Birsürü dekopaj aldım yenileri gelmişti bayıldım.Yineliyorum dekopaj isteyenler en güzel ve ucuzları Atölye de. Akşama görüşürüz,,,

2 yorum:

  1. Ne güzel yorum yapmıştım.Nereye değiyorsam bir anda uçup gidiyor.Neyse İst güzel ama ben burada yaşamak istiyorum.Atölyenin odun kokan havasını Meral,Şenay hocaları Dilek,Vildan,Asiye,Yalın Ayak,Meral Hatice Selda daha ismini sayamadığım dostları orada nerede bulabilirim.Hepinizi çok seviyorum....Resim kursunda buluşmak üzere.....nkey

    YanıtlaSil
  2. Ah ıstanbul ,ıstanbul olalı:)))yok yok biz buralara alışmışız burda mutluyuz ,dimi ama ?Adsız Dilek

    YanıtlaSil