İzleyiciler

15 Ocak 2011 Cumartesi

RESİMDE ÇALIŞTIK MİSAFİR DE AĞIRLADIK....

                                            Minik Ecrine gidiyor bu sandık.
                                               Hamurla kabarttık....
           
                                                           Filiz hanım beni nasılda mahçup etti gülleriyle..
                                          Resim grubumuz.................................................
                                           Akşam güneşi vurunca kıyılara çekildim........
                                           Şenaycım bugün daha çok akrilik çalıştı....
                                               Dileğin diğer Dalisi......................
            
                                             Filiz hanım hamur kabartma çalışmış bayıldım...
                                           Bugün Dileğin sergisi var..................

Dün gece ilginç bir telefon geldi, "Meral hanım merhaba Istanbuldan arıyorum ben bloğunuzu devamlı takip ediyorum sizinle tanışmak istiyorum yarın müsaitseniz Kırkpınara gelip tanışmak istiyorum " dedi bende hayhay buyurun dedim birazda şaşırarak....Sevgili Filiz Türkocağı bu sabah eşiyle birlikte geldi, elinde güllerle nasıl kibar nasıl tatlı anlatamam, kendisi kanaviçe yapıyor ,müthiş güzeller, bana kitabını getirdi elimden düşüremedim Anchor Butik Kanaviçe Özel Sayısı adıyla çıkmış ,çıkar çıkmazda hemen hemen tükenmiş elde edilen geliri de Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneğine bağışlamış, ne güzel ne asil bir düşünce bugünlerde böyle güzelliklere ihtiyacımız var eline yüreğine sağlık Filizcim...Bugünde dolu dolu geçti resim yaptık hamur kabarttık güzel güzel yorulduk.Çocuklar yemeğe  gelicek balık aldım sağolsun Asiye ayıklayıp yollamış canım benim nasılda düşünür arkadaşını. Nebeancım saat onda gelir yaparım iğneni ...Sağlıcakla kalın...

5 yorum:

  1. Meral'cim hakkını nasıl ödeyeceğim.Sabah akşam hafif elinle iğnelerimi yaptın,Tuğçe'cimde akşamları getirdi günün yorgunluğunu düşünmeden.Teşekkürler....Bugün sizlerle olamadım ama aklım sizlerdeydi.İnşallah haftaya acısını çıkarırız.Şimdilik hoçakalın......nkey

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çalışmalar yapmışsınız, elinize sağlık...En çok pembiş sandığa bayıldım.Kızlarıma yapsam deli olurlar herhalde :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you for visiting! I loved
    You're a great artist!
    Kisses

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler meralcim bloğunda benim resimlerime yer ayırdığın için ..Neban abla Vildan sizsiz olmuyo biran önce katılın aramıza :))adsız dilek

    YanıtlaSil
  5. Pembeyi pek sevmem, bu neden ile evimde de pembe hic bir obje yoktur. Fakat o pembe kutuya bayildim:)) Ilk defa pembe bir objeye ilgi duydum, demek insanda ki degisim hic bitmiyor:))

    Emekleriyle sayfanda yer alan tüm emekci canlarada gözlerimizi senlendirdikleri icin sonsuz tesekkürler.

    Saygimla.

    YanıtlaSil