İzleyiciler

4 Ocak 2011 Salı

Yağmurlu bir gün.............

                                                    2010 kataloğundan............................









  Günaydın.....Bugünü kendime ayırdım,ne iyiyim ne kötü atölyeye gitmemeye karar verdim, dinlenmem gerekiyor, yağmur yağıyor, severim sesini bana huzur veriyor, sizede olurmu bazen insan yalnız kalıp düşünmek ister, geçmişi geleceği,melankoni sarar içini bugün öyleyim...Çayımı içtim biraz kendime geldim sıra sabah kahveme geldi onuda içip biraz dinleneceğim......Blogda bir hata oldu herhalde arkadaşlarım gözükmüyor birşeyler yapmaya çalıştım ama beceremedim üzgünüm....Tekrar arkadaşım olurlarsa sevinirim..

2 yorum:

  1. Meral teyzeciğim öncelikle yeni yılını ve yeni yaşını kutlar tüm güzelliklerin seninle olmasını dilerim.Yaptığınız objelerin hepsi çok güzel ama yeşil tepsi ayrı bir güzel olmuş.Ellerinize sağlık.
    Öznur

    YanıtlaSil