İzleyiciler

10 Şubat 2011 Perşembe

BUGÜN BENİM 30. EVLİLİK YILDÖNÜMÜM..

                                   Sevgili eşim beni böyle karşıladı....

                                  Nebeana yaptığımız sehpa ve kaftan tabiki el boyama..
                                  Berrin hanım bugün başladı...
                                  Berrin hanımın ilk eseri, peçete ve tamamlama..
                                 Kapı önü hamur kabartma...

                                 Metal peçete kutusunu kreme boyadık..
                                  Peçete yapıştırıp dallar ekledik...


Nasılda geçti yıllar sanki dün evlendik tam 30 yıl,nasılmı geçti süper, evlendiğime hiç pişman olmadım zaten severek evlendim hemde çok, eşimle hala evliliğimizin ilk yıllarındaki gibiyiz, hep derim önce saygı ,saygı olunca sevgi ve aşk daim oluyor...Bugün bile çalıştım hemde çok yeni bir öğrencimiz başladı Berrin hanım kendisi seramik ustası, ahşap da öğrenmek istedi bizde seve seve öğretmeye başladık...Yine dolu dolu geçti akşam eve gelince her zamanki gibi çiçek ve hediyelerle karşılandım ailece yemeye çıktık iki gün sonra da doğum günüm olduğu için büyük kutlamayı hafta sonuna bıraktık...

10 yorum:

  1. Ne mutlu size :) Sağlık ,mutluluk,güzellikler,aşk dolu nice nice yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Canım arkadaşım,sen ve Tuna herşeyin engüzeline en iyisine layıksınız.Nice otuz yıllara.Mutlulugunuz ve aşkınız kızların ve damadınla güzelliklerle devam etsin.Ben,Gürkan sevgiyle hepinizi öpüyoruz.......key'ler

    YanıtlaSil
  3. 30 yıl dile kolay ...Ne güzel ne mutlu size ki bu 30 yılı sağlıklı ,mutlu,sevdiklerinle,Tuğçeli,Gökçeli daha sonra Muratlı geçirdiniz :)) İnşallah aynı şekilde dahada büyüyerek bu mutlu tablonuz devam etsin diliyorum ..Nuri beyde ömür boyu mutluluklar diliyor ....Tuna beyin ve senin her şey gönlünüzce olsun :)Dilek

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllar hep birlikte olmanızı dilerim. Mutluluklar... Ve darısı başımıza:)

    Yapılanlar çok güzel, söylenecek söz yok:)

    YanıtlaSil
  5. Meral hanımcığım allah mutluluğunuza mutluluk katsın , nice otuz yıllar eskitirsiniz inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Hepinize sonsuz teşekkürler,sizlerinde mutluluğu daim olsun sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ablacımmm , Tüm yaşantınız boyunca en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin doruklarını beraber yaşamanızı dilerim... Mutluluklar…
    vildan

    YanıtlaSil
  8. Nice Sağlıklı Mutlu Yıllara Sevdiklerinle Beraber...

    YanıtlaSil
  9. BERRİN; Bugün çok güzel bir gün geçirdim teşekkürler meral hanım haftaya görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil