İzleyiciler

24 Şubat 2011 Perşembe

TEMİZLİK GÜNÜ

                                 Sandık transfer tamamlama antik eskitme..
                                  Boya çatlatma peçete tamamlama..
                                   Çatlatma üstüne peçete...
                                  El boyama tepsi. Alttaki panoların kenarı folyo varak peçete üstüne resim çatlatma..
Sabah erken atölyeye gidip çocuk odasının verniklerini tamamladım sonra teslim ettim.Hülyanın kayınvaldesinin su bidonluğu tuvalet kağıtlığınıda teslim ettim, Ceylan geldi hadi onunkilerde gitti oh atölye biraz rahatladı, zaten topu topu bir oda bir mutfak garibim. Nebean İstanbulda Asiye doktora gitti Dilek zaten geç geliyor kimsede gelmedi aman dedim temizlik yapayım ,vitrinden başladım pat Nagihan geldi Meral abla nişan sandığı yapacağım, hadi dedim bir köşede zemin at benim işim var amanın nasılda dağılmışız halbuki yeni toplamıştık, iş olunca dağılıp duruyoruz bayağı yapmıştım Dilek geldi hadi fincanlara girişti ardından Asiye yetişti bayağı temizledik yoksa yarın hiçbiriş yapamazdım tabi Asiye sağolsun bunlarda yarın teslim edeceklerimiz dedi masamı doldurdu, Meral geldi sobaya odun getirdi imece olunca herşeyi hallettik...

4 yorum:

  1. size nasıl imreniyorum anlatamam,yerinizi bilsem birgün ansızın gelebilirim...:)

    YanıtlaSil
  2. en alttaki panolara bayıldım, peçete üstü resim nasıl oluyor? biraz anlatırmısınız ben bunlardan yapmak istiyoruz birazcık anlatırmısınız lütfen.

    YanıtlaSil
  3. Resim üstü çatlatma dedim.STEP1 STEP 2 Uygulanır çatlatma olduktan sonra içine yağlıboya girilir resimle anlatırım daha sonra..

    YanıtlaSil
  4. Değerli blog kullanıcısı sitenizdeki paylaşımlarınızı ve makalelerinizi ekibimiz olarak çok beğenildi Halı yıkama firması olarak bu paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz. Size tüm blog hayatınızda başarılar diler teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil