İzleyiciler

13 Mart 2011 Pazar

BAHAR GELDİ...

Kendime tepsi yaptım.Terzi söküğünü dikemezmiş.epeydir kahve tepsisi lazımdı..
Dün kahve tepsileri çalıştık...
Kahve tepsisinin yanına peçetelik ekledik..Hamurla kabarttık.Bu resmi her öğrenci çalıştı..
Buda Almanyaya gidecek el boyama..
İyiki doğdun Asiye...
Asiyenin torunu Yiğit..
Kokoş Nebean bigudilerini bile çıkarmadı derste..Şenayında kolyesine bittim..
Asiyeye sarılınca Yiğit kıskandı..
Vildancımda nasıl zayıfladı..
Atölyenin gülleri..
Dün kıştı bugün bahar mevsimlerde şaşırdı..Atölyede Asiyeye ikinci doğum günü partisi yaptık, torunu sarılıp durdu iyiki doğdun anneannecim  diye gözlerim yaşardı..Bugün kendime izin verdim, Tuna da tutturdu sizi nereye götüreyim yok Beypazarı yok Abant , Nebean bizde kalacak, İznik istiyordu oraya gidelim dedik. Sabah erken kalktık hemen bloğa baktım açık dünküleri yayınlayayım bari dedim...

4 yorum:

  1. sizlerin ellerinden çıkan her objeye hayran biri olarak tebriklerrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. Hepsii şahaneee
    anneciğim <3

    YanıtlaSil
  3. Hola, muy bonito tu blog y muy bonitas tus creaqciones. Un saludo desde España

    YanıtlaSil
  4. çok şık calışmalar ellerine sağlık....
    sevgiler....

    YanıtlaSil