İzleyiciler

7 Mart 2011 Pazartesi

SESİMİ DUYAN VARMI.....

Damadım biraz önce bana sürpriz yaptı bir şekilde bloğu açtı, anne üzümü ye bağını sorma dedi hiç sorarmıyım, sanki çocuğuma kavuştum şuan nasıl sevinçliyim anlatamam, blog kapanınca herşey yok oldu mail adresleri yok hiçbirşey yok kaçgündür bilgisayara dokunmadım inanın yapılanları resimliyemedim bile, bugün nişan sandığı yaptık sonra çekin yollayın dedim yarından itibaren herşey yerli yerine dönecek açanlar varsa bana dönün arkadaşlar...Sizi seviyorummmmm.

12 yorum:

  1. ne yaparlarsa yapsınlar bizler birbirimizi buluruz.tekrar kavuştuğumuza çok sevindim.banada gel arkadaşım.selamlar ve sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Birbirimizi görüyoruz ancak dışardan görmüyorlar sanırım. Kızıma sordum, beni açamıyor. Görmek isteyenler de DNS ayarlarını değiştirmeliler sanıyorum:(

    YanıtlaSil
  3. duydum duydum... ben başından beri kendim de dahil herkesi hem görüyorum hem de duyuyorum. :)
    geçnişler olsun... dilerim bi daha olmaz.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzeller ellerinize sağlık ben de buradayım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ben de baştan beri sorun yok, sanırım DNs ayarlarından kaynaklanıyor. Bir şekilde herkes ulaşmaya çalışıyor bloguna. Yine şenlenecek buralar inşallah:)
    Hepsi çok güzel işler, yapanların ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Muito bonito os teu trabalhos. Estão cada vez mais lindos.
    beijos de Portugal

    YanıtlaSil
  7. öyle hemen pes etmiyoruz, biz burdayız, yakında inşallah herkes girecek

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş hepsi , hayranlıkla bakıyorum fotoğraflarına , hep

    YanıtlaSil
  9. Umarım en kısa sürede normale döneceğiz yine. Biraz iyileşme var tabiki de önemli olan yasağın kalkması.

    YanıtlaSil