İzleyiciler

22 Nisan 2011 Cuma

FİLİZ TÜRKOCAĞINA SEVGİLERLE....

                                          Takvim çok güzel.....
                                   Resimlerin hepsi tam benim tarzım...
                                 Çocuk odasına askı yaptık...
                                       Emel hanım bir akrabasına posta kutusu yaptı...
                                    Çok sade ve yalın oldu...
                                 Eski bir kutuyu Hatice yeniden boyadı...
                                   Hamurla kabarttık, boyutlu boya ile süsledik...
                                   Bunu nette buldum adresi üstünde bayıldım bloğu ziyaret edin..
                                             http//nilarts-artsenota.blogspot.com

                                       

Bugün müthiş bir kargo aldım,sevgili Filiz hanımcığımın kızı İngiltereden ziyarete gelmiş gelirkende çok güzel takvim getirmiş oda bana yollama nezaketini göstermiş, ben onlarla neler neler yaparım, çoook teşekkürler canım...Bugün eski öğrencilerim ziyaretime geldi özlemişim Mayıs ayında tekrar başlamak istiyorlar hamur kabartma yapmamışlardı ,Yasemincim Bodrumdaki evini dekor ediyor oh dedim deniz, martı birden heyecanlandım maviler beyazlar bakalım neler çıkacak ortaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder