İzleyiciler

14 Mayıs 2011 Cumartesi

AHŞAP BOYAMAYA DEVAM...


-Hollanda ayakkabısı boyadık hamurla kabarttık...
                                                           Dört yada beş dekopaj kağıdından kolaj yaptım...
                                                            Boyutlu boya ile puantiye yaptık...

                                                             Ben bunlara bahçe melekleri diyorum..Dekupaj Resimleri bloğumuzda var...

                                                                       Poşetliği daha önce beyaz yapmıştık şimdi krem çalıştık..
                                                                      Aşçı yı hamurla kabarttık. Dekupaj Resimleri bloğumuzda var..
                                                                      Kare stencıl yaptık....
Dayanamadım her yerine şampanya metalik renginde boyutladım...
Nihayet bahar yüzünü gösterdi ilk defa verandada yemek yedik,leylak ağacım açmış mis gibi kokuyotr erguvanım ise henüz yaprakta dün biberle organik domates ektim bakalım kahvaltı soframı renklendireceklermi...

14 yorum:

  1. Hepside birbirinden güzel ama hollanda ayakkabısına bayıldım :)Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. E ama çok güzel olmuşlarr:)

    YanıtlaSil
  3. bu hollanda ayakkabılarını çok beğeniyorum,sizinki de bir başka güzel olmuş çok sevdim ellerinize sağlık.sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  4. kaç numara:))))))
    37 ise ben alayım.....
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Fidoşçum Bebek şenliğini yeni okudum yarın hem atölyeyi açacağım söz verdim kızlara hemde misafir gelecek aklım orda kaldıııııı...

    YanıtlaSil
  6. Meral ablacım, Hollanda'da çok gördüm bunlardan amaseninki bir başka güzel olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel ama hollanda ayakkabısına bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş, ayakkabıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Unos trabajos espectaculares, divinos.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  10. τελεια!!!!!φανταστικη δουλεια!!!!
    καλη εβδομαδα!!!!

    YanıtlaSil
  11. oh ellerine sağlık ablacım hepsi de birbirinden harika olmuşlar. Geçen aylarda senden esinlenip kursa kare stencil aldırdım, bir de puantiye ihtiyacımız var ama hiçbir yerde bulamıyoruz. Ablacım acaba senin bildiğin bir yerde küçük puantiye stencili var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim, işlerinizde kolay gelsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Hollandalilar görse o ayakkabiyi; KISKANIRLAR EMINIM:=)) Cok güzel olmuslar yine. Sevgimle.

    YanıtlaSil
  13. I like the Dutch shoes very much!
    Greetings, Diny

    YanıtlaSil
  14. muhteşemler elinize sağlık

    YanıtlaSil