İzleyiciler

11 Mayıs 2011 Çarşamba

HAYDİ SPORA...

                                                                    Funda hanımın kayınvaldesine yaptığımız poşetlik..
                                                          Manavı  kendi getirdi daha evvel Ankaradan poşetlik almış ama kırılmış...
                                                          Oda süsleri saklamış manav parçalanmıştı yeniden hepsini yapıştırdım..
                                                           Öbür yana ördekler yapıştırdık arkasına el boyama çiçekler yaptık..
                                                        Dallara boyut ekledik....
                                                         Pencereye seramik hamuru ile saksı yaptım dallar yapıştırdım..
                                                              Saksımız ve ayakkabılarımız nasıl..
                                                                      Filiz hanım sade bir kırmızı tuvalet kağıtlık istedi...
Saksıları hamurla kabarttık...
Nihayet bugün spora başladık, ilk gün olduğu için bayağı zorlandım ama çoook iyi geldi Romoteme gidiyoruz önce tansiyon nabız ve birsürü sorgu sualden sonra program belirliyorlar ve profesyonel bir hoca hiç başından ayrılmadan seninle ilgleniyor hal böyle olunca kaçamak yapamıyor programa uyuyorsun...Funda hanım kayınvaldesine poşetlik istedi süslerini bile getirmiş süslü bir obje  oldu...

6 yorum:

  1. Precioso trabajo. Felicidades.
    Besitos desde España

    YanıtlaSil
  2. Poşetlik harika olmuş, detaylara bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık ablacım poşetlik ile çok uğraşmışsınız ama sonuç harika olmuş sahibi güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. Que trabajo mas bonito... un beso...

    YanıtlaSil
  5. Poşetliğe bayıldım, detaylar harika! Ellerinize sağlık. Ayrıca "tuvalet kağıtlık" diye bir obje olduğunu bilmiyordum, o da çok hoş, arayıp bulacağım ben de, sevgiler.

    YanıtlaSil