İzleyiciler

28 Temmuz 2011 Perşembe

BUGÜN ÇOK MUTLUYUM...

                                           Filiz hanımcım taaa İngiltereden getirdi....
                                             Kargodan çıkan cicilerim............
Cihan hanımcım bana yapmış...
                                            Nihal bana kek yollamıştı, buda kek kapağı...
                                            Bende hemen boyayıp süsledim....
Valla dedim içine kek yapmağa zamanım yoktu bende üstüne yaptım dedim...
Sevgili Filiz Türkocağı Ben ona kanaviçe kraliçesi diyorum İngiltereden döndü gelirkende bana hediyeler getirmiş kargo bugün geldi çoook şaşırdım evde bir odamı yeniden düzenliyorum ferforje askı bakıyordum Filiz hanımcım tamda aradığım ebatta ve renkte almış hakikaten çoook şaşırdım, henüz bu yıl tanıştığım ve çok güzel şeyler üreten Cihan hanımcımda kendi elleri ile bana kalpler dikmiş, ikisinede teşekkür ediyorum beni düşünüp emek harcayıp beni mutlu ettikleri için...

12 yorum:

  1. allah mutluluklarınızı daim etsin meral hanımcım çok cicler:))

    YanıtlaSil
  2. hediye almak çok güzel, hep mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan Meralciğim, hepsi gerçekten çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  4. ¡Maravillosos!
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  5. Hediyeleriniz çok sevimli, iyi günlerde kullanın.Yaptıklarınızı hayranlıkla izliyorum.Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Oh ne güzel. Gönderenlerin yüreklerine sağlık. Güle güle ve şımara şımara kullanın inşallah. Öptüm sizi.

    YanıtlaSil
  7. oyy ne ciciler hediyeleriniz.güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  8. size tez zamanda kek göndermek gerekli:))

    YanıtlaSil
  9. kek yaptım kargoya veriyorum hemen:))
    hediyeleriniz çook güzel, iyi günlerde kullanın. yapanlarınn ellerine sağlık.
    kek kapağına bayıldım, sizin de emeğinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Süper hediyeler:))) Benim de evde kullandığım asıl kek kapağım hâlâ boyanmayı bekliyor. Buradan fikir çalmaz mıyım? Çalarım:)))

    YanıtlaSil
  11. Mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  12. Bayılırım keke yollayın boyayayım,inanın doğru söylüyorum...Nedretçim bu blogdaki herşeyi çalabilirsiniz çoook sevinirim...

    YanıtlaSil