İzleyiciler

3 Ağustos 2011 Çarşamba

YAĞMURRRRRR...

                                          Öncesi sonrası durumu...Nebeancım eskimiş saksısını getirdi..

                                             Alt zemini sprey beyaza boyadım...sonra hamurla kabarttım..
                                             Puantiyeler ekledim...

                                            Altta gözükende İKEA dan aldığım demir sehpa onuda beyaza boyadım..
                                            Ta tatam içinede kırmızı çiçek ektirdi hemde daha verniği kurumadan ,aceleci arkadaşım...
                                            Meralcimde ekmeklik ve peçetelik yaptı..........
                                             Kırmızı bu aralar çok revaçta...........
                                          Çıktık Yusuf bey aradı Meral hanım kırmızı takım kaç para müşteriler soruyor diye,aman dedim onlar satılık değil Meralin ,vitrinden başka şey alsınlar dedim..
Çaydanlık pano da yaptı Meral...
Allahıma binşükür bugün serinledik, bardaktan boşanırcasına yağmur yağdı hava sıcaklığı 28 derece nasıl güzel bir gün geçirdik anlatamam...Tuğçeyle Muratı  gemi ileYunan adalarına gitmeğe ikna ettim yerlerini ayırttık paralar ödendi, Gökçeyle bende gitmek istiyorduk ama Gökçenin ingilizce kursu yüzünden ertelemiştik, Tuğçe bugün aradı annneeee Murat belki gelemiyecek sen pasaportunu hazır et dedi, haydaaa oldum gidersiniz gidersiniz dedim, ama yarın gidip pasaportumu yenilemem lazım belli olmaz belki Tuğçe ile kız kıza Yunanistan adalarını fethederiz..

7 yorum:

  1. ne ğüzel olmuşlar ellerinize sağlık.
    ğiderseniz iyi eğlenceler dilerm....
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  2. heyy harika olmuş hem yenilemeler hem kırmızı takım.ikinizin de ellerinize sağlık.ve bu arad mutlaka ginin yunan adalarına.fırsatları kaçırmamak bişeyleri ertelememek lazım değil mi?sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar ablacım...

    YanıtlaSil
  4. Oooooooo kıskandım valla. Hem gezmeler hakediliyor. Hem de elişleri. Bu ne maharet. Ellerinize sağlık yaptıklarınız çok güzel olmuş. Yine her zamanki gibi. Giderseniz eğer iyi eğlenceler. Haa unutmadan kitabı bugün postaya verdim. Öptüm sizi.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten saksının geri dönüşümü muhteşem olmuş. Bayıldım ve hemen bende bir tane yapma isteği ile tutuştum :) Kırmızı takım da harika görünüyor.Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. saksımın çok talıplisi var.Eskiden suratına bile bakmıyorlardı.Senin ellerinde yine çok güzel olmuş.Ellerine sağlık arkadaşım.neban

    YanıtlaSil