İzleyiciler

10 Ağustos 2011 Çarşamba

YUNAN ADALARINA GİDİYORUM.....

SANTORİNİ
Gökçenin İngilizce kursunu arayıp izin aldım, hocası Meral hanım sakın planınızı bozmayın daha sonra telafi ederiz dedi tabiki bende hemen Acentayı arayıp yer varmı diye sordum varmış varmasınada Lux kamaralar kalmış  eh ne yapalım dedik turu aldık ne yazikki babamız gelemiyor biz kızlar ve damatla takılacağız artık gemi Istanbuldan kalkıp Kuşadasına dönüyor iyide oldu bayramda babaannemize gidecektik oda Burhaniye Örende yazlıkta Kuşadasından birkaçsaat oraya gidip babamızla buluşacağız ordada bir hafta kalacağız yani 15 gün yokum , bu on günü iyi değerlendirip siparişleri bitirmem lazım bol bol fotoğraf çekip paylaşırım...Dip not ...Alanaycım seni dinledim ertelemedim...

18 yorum:

  1. iyi yolculuklar ve iyi tatiller :)))

    YanıtlaSil
  2. ooh ne güzel. yakın zamanda arkadaşlarımız gemi ile 10 gün geçirdiler. ve çok mükemmel geçtiğini söylediler. bizimde planlarımız arasında yunan adaları... şimdiden iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  3. iyi tatiller dilerim Meral Hanım. İyi yolculuklar. Bol resim istiyoruuuuuuuuum. Öptüm sizi.

    YanıtlaSil
  4. meral ablacım enerjini ikiye katlayacaksın,süper.resimlerini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar bol dinlenmeler Meralciğim.

    YanıtlaSil
  6. İyi Yolculuklar Meral Hanım,
    Siz bunu çoktan hakettşnşz:)

    YanıtlaSil
  7. Hola vengo a visitarte y a desearte buen
    finde/largo de agosto.Salu2

    YanıtlaSil
  8. İyi tatiller Meral hanım.Ne iyi yapmışsınız.Fotoğraflarınızı ben de bekliyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Güle güle gidin, güle güle dönün. :))

    İyi tatiller.

    YanıtlaSil
  10. ooh harika, şimdiden iyi tatiller, iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  11. iyi tatiller, keyifli günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Kızlar hepinize güzel dilekleriniz için çoooook teşekkür ederim daha bir hafta buralardayım, hepinizi öpüyorum....

    YanıtlaSil
  13. bloğuma hoşgeldiniz :) sevindirdiniz beni...

    YanıtlaSil
  14. Keyifli tatiller meral hanım...

    YanıtlaSil
  15. Oh ne güzel ablacım hadi bakalım şimdiden heyecan basmıştır ne güzel :D

    YanıtlaSil
  16. ah harika.benim yerime de gezin:)iyi tatiller.güzel dinlenini ,gezin eğlenin veee bol bol fotoğraf çekin.

    YanıtlaSil