İzleyiciler

1 Ekim 2011 Cumartesi

BUGÜN ÇOK SEVİNÇLİYİM...

  Dün yazmıştım birsürü peçetelik boyadık diye, hamur kabartma,puantiye...........

  Bu sandığı Haticenin yeğeninin okula boyamış tabi becerememiş, öncesini çekmeyi unuttum, hamurla kabartıp önüne şablon çalıştık.........

      Buda kırmızılı olanı, buğün hepsi Istanbula yola çıktı...........


Bugün çok sevinçliyim neden derseniz yarınki Blogseverler buluşmasına gideceğim, tabi tanıdıklarım var ama tanışmak istediğim de birsürü insan var, sabah 8 otobüsüyle gidiyorum kahvaltılı bir etkinlik 10 da başlıyor rahat rahat yetişirim tabiki Allah kısmet ederse.............

11 yorum:

  1. Başlığı görünce koştum geldim, sevinçli şeyler duymak istiyorum :)
    Bütün marifetli blogculara selamlar. Geç haberim oldu, belki ben de katılırdım. Başka sefere inşallah. İyi eğlenceler, iyi paylaşımlar.
    Yukarıdaki resimlere ise söyleyecek söz kalmamış ki, zaten hepsi konuşuyor :)

    YanıtlaSil
  2. yine harikalar yine muhteşem çalışmalar,laf bulamadım yazmaya süperrrrrr.biz erken gideceğiz yer ayarlamaya çalışırız.buluşmak üzereeee.....

    YanıtlaSil
  3. Meral Hanımcığım öncelikle ellerinize sağlık. Hepsi de çok güzeller her zamanki gibiiiiiiiiiii. Eee mutlu ve aksiyonlu bir gün sizi bekliyor demekki. Güzel görsellerinizi bekliyoruz efendim.

    YanıtlaSil
  4. Preciosos trabajos.
    Besos desde Espàña

    YanıtlaSil
  5. Benden de heeeerkese selamlar, gönlüm aranızda olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel olmuş yine , içim açıldı bloğuna girince :))))))))))))))))))
    iyi pazarlar

    YanıtlaSil
  7. yarın ğörüşmek üzere:))))

    YanıtlaSil
  8. Hepsi birbirinden güzel, şık. Ellerinize sağlık. Yarınki buluşma için de iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş hepsi , yarın size bol eğlenceli bir gün diliyorum. Sandık çok zarif olmuş gözlerimi alamadım.

    YanıtlaSil
  10. I like all, so sweet:-))
    Hugs, Biljana

    YanıtlaSil
  11. Olá! Parabéns pela linda arte que você fazs e cria. Tudo é muito lindo . Bjs

    YanıtlaSil