İzleyiciler

5 Ekim 2011 Çarşamba

GÜNAYDINLAR EFENDİM...

 Hızlı transferle kahve tepsisi yaptık,olmazsa olmaz puantiyeleri de ekledik, ama hava katmış değilmi..
            Bu da sabah hasatım, birkaç fidan domates biber ekmiştim hala topluyorum,o kadarda lezzetli oluyorki taze taze dalından koparmak..................
  Bu da dün hamurları eksikolan kutu, hamurları yapıştırdım Nebeancım hemen ayır bunu şimdiden yılbaşı hediyelerini ayarlıyayaım dedi,Vildan aradı abla bir bebek kutusu lazım içine çukulata koyacağım,Dilekde Nebeanın kutusuna bu olur dedi, valla Nebean ayırdı oyar sonra beni dedim....
  Hemen kırmızı bir kutu ayarlanıp kızımızı da hamurla boyutlandırdık,bebek kızmış şimdiden toka kutusu hazır...
        Kelebekler,puantiyeler,uğur böcekleri işlem tamam, burda çukulata fabrikası var çokda güzel ve uygun,şimdi bunu bir güzelde süslerler sahibide afiyetle yer............



Bugün yine yeniden karga gaitasını yemeden kalktım, valla bu blog işi çok fena yüzümü yıkadım doğru bilgisayarı açtım  daha kahvaltı bile etmedim, önce yorumları okudum mailleime cevap yazdım, blogları gezinip onlara yorum bıraktım hadi dedim sabah yayını da yapayım..Gününüz aydın keyfiniz bol olsun efendim hay Allah bu kelimeler bana bol köpüklü kahveyi hatırlattı kahvaltımı yapayımda Fiamma fincanımla kahvemi içeyim, öptüm hepinizi...

12 yorum:

  1. Günaydın efendim gününüz aydın, mutlu ve bol gülücüklü olsun inşallah. Ellerinize sağlık bence tepsi gayet güzel olmuş amatör gözümle baktığımda. Diğer objelerde çok hoşlar. Güle güle kullanılsınlar. Eeee en çok da mahsullere bayıldım ne güzel ben balkonda biber ve salatalık yetiştirmeye kalktım olmadı he he. Afiyet olsun size.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Meral hanım, objeler her zaman ki gibi çok şık, puantiyeler tepsiye çok yakışmış, kutu da çok şeker, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Tepsi harika diğerleride çok güzelelinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tekrar tekrar hayranınızım efendim:)))

    YanıtlaSil
  5. Meral ablacım yine süpersin, hızlısın, harikasın.
    Kargalı cümlende çok güldürdü beni :))

    Elin emeğine sağlık.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar, eskitme nasıl da hoş duruyor. Ben de yapmalıyım ama tembelim bu aralar. Yaptıklarımı bile yayına hazırlayamıyorum:(
    Görüşmek üzere ablacım...

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar şekerciğim,

    Şimdi seninle o güzel evinin balkonunda, senin gibi şeker bir hatunla mis gibi bir Türk Kahvesi içmeyi ne kadar çok isterdim. Ama maalesef işte tek başıma kahvemi içmek zorunda kaldım. Ne kadar üzücü değil mi? Öpüyorum seni,
    NURDAN

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, çok hoş olmuş yine:)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık ablacımmm toka kutusu harika olmuştuuu bayıldımm hemen ÇKLT da içine arajman çklt doldurulduu güzelcene sislendi ve yerine teslim edildi.... güzel gönlüne sağlık seni çokk seviyorumm değerli ablam benimm vildan ...
    Dip not :)))) nebancımm bana kısmasss inşallah onuda çokk seviyorumm:)))))

    YanıtlaSil
  10. enerjinize hayranım meral hanım.yine çok güzel çalışmalar ama en çok eskitme kutuyu beğendim...

    YanıtlaSil
  11. yaa benn ne kadar hünerli bir sayfaya düştmm böylee:)
    iyi ki buldumm sayfanızı:)
    gözüm gönlüm açıldı inanın...
    ellerinize sağlık.takipteyim bundan böyle.
    bende beklerim sayfamma.
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil