İzleyiciler

16 Ekim 2011 Pazar

YAŞASIN PAZARRRR,.....

 Veee karşınızda yen dikiş  makinam hoş eskisi yoktu ya,Umarım işimi görür......
        Artık bende bu örtüyü süslerim eee kıskandıkya Banuyu.................
 Ayıcıklı pano yaptım,yeni peçetelerimden, panoyuda Kübra hanımcım hediye etti...
 Meltemin annesine çalıştık kuşlu olsun dedi, tepsi oldukça büyük bizde deseni uzattık...
Pazar ama yine sabahın kör karanlığında uyandım, kararlıyım bugün dinleneceğim kahvaltımızı ettik televizyonda haberlerimizi dinledik, Sayın Başbakanımız ÖTV yi savunuyordu Porche almayın diye valla bende ne renk alsam diye düşünüyordum bu bize yapılırmı..Ha buarada dikiş makinası aldım dün ilk defa kullandım benim dikmeme gerek yokmuş o kendiliğinden dikiyor zaten, Banucum Singer aldım Mücella da dün kısaca anlattı bugün Cd sini de izleyeceğim artık neler yaparım Allah bilir....

20 yorum:

  1. Makineni güle güle kullan
    not: yazılarına google hesabı ile yorum gönderemiyorum.
    Sunnyzelo

    YanıtlaSil
  2. Bende bir deneyeyim bakalım yorum yollıyabilecekmiyim..

    YanıtlaSil
  3. Merl Hanım, güle güle kullanın. Ben eminim şimdi siz bu makinayla ne güzellikler yaparsınız:) Boyamalarınız cici kumaşlarla daha da güzelleşektir...Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Demek kavuştun dikiş makinene:) Güle güle kullan ablacım... Bende de annemin eski Pfaff makinesi var ama annem geldikçe çıkıyor ortaya.

    YanıtlaSil
  5. meralciğim dikiş makinanı güle güle kullan.artık ne ciciler yaparsın.çatlak bizi meralllllll canım çok öptümmmm

    YanıtlaSil
  6. Makineni güle güle kullan cici işler yapıp bizlerede ilham ver.
    ( Hoş makinam yok ama )
    Panon ve tepsin zaten mükemmel.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. canım, iyi günlerde kullan makinanı.ahşap malzemelerinin yanına birde kumaşlar eklenir artık:) int. nihayet düzeldi.görüşmek üzere hoşçakal

    YanıtlaSil
  8. makinanızı güle güle kullanını:)))

    YanıtlaSil
  9. Makinen hayırlı olsun ablacım.Geçen kış sonu bende aynısını aldım.çok rahat gerçekten.dikişte acemiyim ama çok hevesim vardı, yarın kısmetse İsmek de kursa başlıycam.kimbilir ne zevkli şeyler diker bana da ilham verirsin.öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Sağolun kızlar ama çoook acemiyim dün ilk defa makinaya oturdum, zaman bulursam bazı projelerim var...

    YanıtlaSil
  11. oooo desene Katina olucan sen de:))))))
    iyi günlerde kullan Meral'cim

    YanıtlaSil
  12. makinanız hayırlı olsun...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  13. Meral Hanım makinanızı iyi günlerde kullanın. Ben 6 yıldır buna benzer makinamla neler diktim neler.. ;) Hala da devam ediyorum. Boyamalar da çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  14. E artık burada diktiklerini de göreceğiz o zaman. Merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  15. Eh yani Meral, kıskançlığın bu kadarı olur, makinanı bile benimkinin tıpatıp aynını almışsııın :)))))
    Bakalım neler dikipte çatlatacaksın beni :)

    YanıtlaSil
  16. Fidoşçum aynen öyle Katina gibiyim yalnız gençkızken Burda dergisinden kalıpla ,elbiseleri elde makina dikişiyle dikerdim o sayılırmı...Halimecim çoksağol canım...Mirays cım bakalım neler olacak göreceğiz...Nedretcim sağol canım biraz kumaş stoğu yapmam lazım ben daha çok mefruşat türü şeyler düşünüyorum...Banucum bingo desene, artık bende sana danışırım bu meret neler yapıyor diye, valla Özdilekten aldım ordaki en üst model buydu demekki işimi görecek...

    YanıtlaSil
  17. Selam,
    Benim dikiş makinemden. Çok cici. Eminim güzel şeyler çıkacak bu makineden :)

    YanıtlaSil
  18. meralhanimcim,
    bu konudada cok guzel seyler cikaracagina eminim.
    birkac gun icinde bende diktigim cicilerden blogumda yayinlicam.
    isallah beyenirsiniz;sevgilerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  19. Eveet, ben de bundan aldım, açtım, kullanma kılavuzuna baktım, çalıştırıp hayatımın ilk dikişini diktim. Süper, beni,m gibi aceminin bile kullanabileceği kadar kullanışlı bir şey, senin elinde de ne güzellikler ortaya çıkarır kimbilir, hayoırlı olsun, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  20. Oyy güle güle kullan makinanı, desene ahşapların yanında güzel tekstil ürünleri de göreceğiz bloğunda...

    YanıtlaSil