İzleyiciler

12 Kasım 2011 Cumartesi

FİLİZ TÜRKOCAĞININ GÜZELLİKLERİNE DEVAM...


 Nereyi çekeceğimi şaşırdım................

 Bu dilek ağacınından iki kanaviçede kızlarıma hediye gitti.............



 Bu dolaptada o kadar güzel ve ince peçete işi vardıki...........


 Renkler muhteşem...........


 Buda bir arkadaşının ,onu yenilemiş...........

 Bu sefer az kanaviçe denk gelmiş esasları birdahaki postta.............





 Zigonlar çok güzeldi...........


 Bu pencerede çok güzeldi açık halini çekmemişim....
Tatammmm ve seçtiğim kağıt havluluğum,mutfağımada çoook uydu ellerine sağlık Filiz hanımcım...Akşamı bekleyin canlarım daha bitmediiiiiii....
Dünkü güzelliklere devam, bazı arkadaşlar satış varmı diye sormuş, şuan yok ama,bir mağaza corner açmayı teklif etmiş, onu değerlendirecek, ben size haber veririm...Kütahya çini desenlerini kanaviçeye dönüştürmüş Filiz hanım bu yüzden sergi teklifi almış ve Kütahyaya gidiyor bu eserler görülmesi gerekir inanın fotoğraflar bile yetersiz kalıyor....

9 yorum:

  1. meralciğim filiz hanımın dükkanı nerede gidip ziyaret etmek isterim.çokkk öptümmm

    YanıtlaSil
  2. Offf offf hepsi mi bukadar güzel olur dedim, yüreğine sağlık yapanın tabii seninde paylaştığın için bu güzellikleri. devamı gelsin heyecanla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. meralhanimcim,
    nefes almadan asagi dogru kaydim.
    tek kelimeyle bayildim.
    hepsi birbirinden guzel.....
    cok zefklen calisilmis hepsi
    seni ozledim
    opuyorum

    YanıtlaSil
  4. şemsiye-şezlong olayına ve pencereye bittim. Hepsi güzel de onları ayrı bir sevdim ben. Filiz hanımın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Offf Offf Offf
    ne denir ki bu güzelliklere..
    Filiz hanım'ın atölyesi nerede acaba. Biz de o rüya aleminde hayallere dalsak:) Meral hanım sakıncası yoksa bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Hepsine ama hepsine hayran oldum, hepsi birer sanat eseri, söyleyecek söz bulamıyorum, muhteşemler, tebrik ederim Filiz hanımı, ellerine sağlık. Meral hanım size de çok teşekkürler bu güzellikleri bizlerle paylaştığınız için:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller Meral abla paylaşıp bizi de mahrum bırakmadığın için teşekkürler.
    Filiz hanımında elleri dert görmesin yolu açık olsun tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi müthiş güzeller,yaratıcılık dediğin böyle olur.Filiz hanımın ellerine sağlık.Çinileri kaneviçe işlemek harika fikir.
    Tabii sizede çok teşekkürler bizimle paylaştığınız için.

    YanıtlaSil
  9. sen nereyi çekeceğini şaşırdım yazmışsın ya bende nereye bakacağımı aşardım.hepsi birbirinden şahane,şık.bravo...

    YanıtlaSil