İzleyiciler

4 Aralık 2011 Pazar

DUYURUM VARRRRRR....

İki duyurum var birincisi Cuma günü Serpil abla Fidoş Cihan hanım atölyeye ziyaretime gelicekler ayarlayanlar gelsin minik bir blog toplantısı yapalım....İkincisi Gülin yani   "http://Hayat Melodi'si..blogspot.com" yılbaşında çekiliş organize ediyor ben katıldım aslında bayağı katılım var yarın songünmüş ona göre acele edin azıcık heyecan olsun....Ne yapsam beceremedim hani bloğun üzerine gelince o blog açılıyor ya ondan bahsediyorum,yanda izlediğim bloglarda Hayat Melodisi var ondan da girebilirsiniz..

11 yorum:

  1. Oh ne ala, ben burda sınavlarda ter dökeyim, siz de toplaşıp eğlenin oldu mu yahu. He he. Toplantınızda keyifli zamanlar dilerim Meral Hanımcığım. Çekiliş içinde heyecanlı beklemeler, herşey gönlünüzce ve sağlıkla olsun. Öptüm sizi kocaman.

    YanıtlaSil
  2. Meral'ciğim:)) Blogunu çok özlemişim:))

    YanıtlaSil
  3. Meral Hanım,

    Yazının üstüne link verme şöyle yapılıyor. Yazıda link vereceğiniz kelimeyi mouse ile tarayın ve sonra üst kısımda bağla butonuna basınca bir pencere açılacak, web adresi diye gelen pencereye hangi adrese gitmesini istiyorsanız o adresi yazıp tamam diyeceksiniz.

    Sevgiler,

    Bengi

    YanıtlaSil
  4. Serpil ablanın bir yorumunda cumaya orda olacaklarını okuyup kıskanmıştım doğrusu.
    Davetine çok sevindim.Gelebilmek için elimden geleni yapıcam.Eşim şehir dışında, umarım o zamana kadar gelirde kız konusunda stres olmadan gelebilirim.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım bende kendi kendime Emelde gelir belki diyordum,hadi bekliyorum....

    YanıtlaSil
  6. ayyy çok merak ediyorum aslen sizleri ve tanışmak isterdim....muhabbet ve sevgiyle....umarım tanışma imkanımız olur.

    YanıtlaSil
  7. paylaşımına teşekkür ederim meral abla..bu etkinlil istanbuldamı?bilseydim bende gelmek isterdim :)

    YanıtlaSil
  8. Canım ben Sapanca Kırkpınardayım istersen gel canım...

    YanıtlaSil
  9. aa memleketim sayılır oralar..ben izmitliyim :) bi dahakine çok isterim :)

    YanıtlaSil
  10. hafta sonu olsa tamamda,hafta içi torunu okuldan alıyorum.bu sebeplede bölgeden fazla uzaklaşamıyorum.ama bir gün mutlaka geleceğim :)

    YanıtlaSil