İzleyiciler

22 Aralık 2011 Perşembe

HANGİ PANO GÜZEL....

                                 Çitler boyadık hamurlar kabarttık....
                                         Kırmızı fonda dahamı güzel çıktı ne....



  Arka fona bahçe yaptık bulutlar ağacı ve kuşlar ekledik....
Kuşumuzun yuvasını kenevir sapıyla yaptık...
       Tahta harflerle hoşgeldin yazdık....

       Turkuazlı bir pano yaptık....Hamurla kabartıldı....


Hoşgeldin harflerini boyadık...
Bugün birsürü pano çalıştık yeni yılda hangi evleri süsleyecek bakalım...

25 yorum:

  1. ama bunlar şahane.şu daha güzel demek ne zor.bana kalsa hepsi benim derim:))alacak kişiler güle güle kullansınlar.evlerine uğur getirsin.ellerinize sağlık ablacığım...

    YanıtlaSil
  2. üçü de çok güzel ama birinci daha bi güzel...
    serde münkün olduğunca realistlik olunca böyle pat diye çıktı ağzımdan.. ama zaten siz de sormuştunuz... :)
    ellerinize sağlık... hepsi çok neşeli.... çok hoş.

    YanıtlaSil
  3. ucude cok guzel
    ama madem soruyosun meral hanimcim
    ilk ikisine bayildimmmmmmmmmmmmmm
    opuyorum

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de birbirinden güzel ve zevkli, evlerine mutluluk getirsinler. Herkese iyi seneler:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel olmuş benim favorim ikincisi, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. hepsiiiiiiii benim favorim birincisi .meralim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Meralciğim sen şu adresleri ver yeter, hangi kapıya asılacaksa ben sadece o kapıları çalarım vallahi başkasının yaptıklarına dokunmam:)) Alttaki kapı ne renk olursa olsun güzeller işte. Favorim, Garden bu geceee:))

    YanıtlaSil
  8. Birincisi çok güzel çünkü kalbi iyilik dolu küçük melek kız kuşlar üşümesin diye onlara ev yapmış onu götürüyor, evin kepenkleri açık çünkü horoz yapmış yapacağını hayata uyandırmış insanları..
    İkincisi çok güzel çünkü az ömürlerine inat uçuşuyor kelebekler kendilerine şarkı söyleyen kuş arkadaşlarının çevresinde; hava bulutlu, hava güzel, yanında uğurunu da taşıyan kırmızı elbiseli bir de arkadaşları da onlara katılmak üzere.
    Üçüncü çok güzel çünkü taze tutulmuş çiçekler uğur böceklerine ev sahipliği yapıyor. Kocaman bir kalbin içinde arkadaşlık edip yaşayıp gidiyorlar.

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık hepsi çok güzel bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel,seçmek zor...

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş. Uğur böceklerinede hasta oldum ayrıca.

    YanıtlaSil
  12. emeğinine sağlık canım hepside müthiş olmuş hangisine bakacağımı şaşırdım.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. İkisi de çok şirin ve çok güzeller ellerine sağlık Meral abla seçim yapmak çoook zor hepsi çok hoş
    Yaa niye ingilizce yazıyor sadece şöyle Türkçe Türkçe ''Hoşgeldin'' yazsa :(
    SEvgiler

    YanıtlaSil
  14. Ben seçim yapamadım, hepsi de ayrı bi güzel,:))

    YanıtlaSil
  15. Bence ikincisi daha güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  16. o kadar beğendim kii,Çok başarılı buldum
    emeklerin arasında seçim yapmakta zorlandım..
    hepsi ayrı enerjilerle dolu..
    ellerine sağlık..

    lakin,
    yurtdışına gidecekse sözüm yok,
    ama bizim ülkemizde yabancı terime yer olmamalıydı...kimse yurtdışında Türklere ait ''hoşgeldin '' yazısı kullanmıyor :(
    ülkemiz adına oynanan üzerine hainlik oyları kullanılan şu günlerde DAHA HASSAS OLMAK DİLEKLERİMLE
    ÇOK SEVGİLER..
    :((((((

    YanıtlaSil
  17. harika görünüyorlar, ilkini kırmızı fon gerçekten bambaşka göstermiş, ben ençok bahçeyi sevdim nedense :)

    YanıtlaSil
  18. Hepsi birbirinden güzel. İnsan ayıramıyor. Gönlüm kalpli olana kayıyor birazcık :) Ellerinize, emeğinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  19. 3üde çok güzel ellerinize sağlık.. ama ben 2.ye bayıldım..

    YanıtlaSil
  20. hepsi birbirinden şahane ellerinize sağlık=)))

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar İngilizce yazdık çünkiii bunlar İngiltereye gidecekler bir arkadaşım İngilizle evli ve Noelde kayınvaldeleri geliyor onlara hediye edecek ama yinede siparişlerde ne istiyorlarsa onları yazıyorum yani arz ve talep meselesi......

    YanıtlaSil
  22. ayyy hepsi de birbirinden harika işler olmuş ablacım ellerine sağlık... Bu arada sana istediğin kataloğu gönderdim aldın mı? Öpüldün sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Harika olmuşlar ablacım. Hepsini beğendim ben. Kapımdaki çelengim kırıldı, bomboş kaldı:( Yapmam lazım böyle birşeyler. Çok heveslendim:)

    YanıtlaSil
  24. ben birincisini seçiyororum
    yahoo gmail twiter yok bende diğerleri de yok bi facebook bazen girdiğim bi de hotmailciyim ben kısaca kaydolamıyorum sitenize ne kötü
    en iyisi mail atayım
    hepp adsız giriyorum yorumları istanbul ismekten hic . ismek ne derseniz belediyenin kursları

    YanıtlaSil