İzleyiciler

24 Ocak 2012 Salı

BUGÜN MORALİM DÜZELDİ...

 Mahmur Prensese gidecek Sevgi Perdesi için,Serap da yapacak,Hatice ve Melikede yapınca yollıyacağım..
Hamurla kabartıp kenara Hatişin getirdiği fistoları yapıştırdık...
 Dünkü ayna en son bu haldeydi....
 Antikuini sulandırıp üç dört kat boyadık yani masifleme yaptık kurumadan kamçı fırça ile vurduk...
   Köşelere seçtiğimiz parçayı önce kreme sonra antikuine boyadık...
    Köşeleri zımparaladık....






 İstediğimiz koyuluğu elde edene kadar suyla incelttiğimiz antikuini sürdük biz bu renkte karar kıldık....
    CDlik boyadık......
 Dekopajın kenarlarını çakmakla yakıp üfleyerek söndürdük....

 Puantiyeler ekledik....

Üst tarafa pasta rölyefle kabarttık ...
Buğün arayan arayana önce Nurdancım aradı sonra Hatiş sonra Elişi defteri Fisun, Seraplada konuştuk yorumlarda süperdi inanın moralim düzeldi,arasıra içindekileri dökmeli insan dökmeliki dostları duysun,iyiki varsınız....

66 yorum:

  1. Sevgi perdesi projeniz çok hoş ellerinize sağlık. Yapılanları da çok beğendim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Canım, iyiki sende varsın.Sesini duymak iyi geldi.Preje hakkında bir bilgim yok hastalıktan int. fazla girmeyince konuyu kaçırdım :( ciciler yine çok güzeller.herkese selamlar.

    YanıtlaSil
  3. canım benim asıl iyiki sen varsın

    YanıtlaSil
  4. 20 ye 20 ebatında bir proje yapıp keçe,kanaviçe örgü ahşap ne olursa Mahmur Prensese yollıyacağız yan yana koyup Sevgi perdesi oluşturacaklar altına adınıda yazıyorsun basına tanıtacaklar herhalde gezilebilecek...

    YanıtlaSil
  5. Aynaya bayıldım, çok güzel olmuş. Benim mobilyalarımın renginde:) Gerçi ben onları artık beyaz görmek istiyorum o ayrı:)
    Moralinin düzeldiğine sevindim ablacım. Ama yapılan yorumlara mutlaka geri dönmelisin... Yoğunsun biliyorum, en azından toplu olarak yanıtlamalısın. Naçizane fikrim, kızma olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım genelde yanıtlıyorum,Bu ayna beyaz eskitmede olur maskeleme sıvısı ile yapılan değişik bir eskitme var bugün fotoğrafladım yarın yayınlarım...

      Sil
  6. ayna çok güzel olmuş cdlik ayrıca güzel ya zaten hepsini seviyoruuuuuuuuum ben sen ne yaparsan. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ohhh nihayeeett :) sabahtan beri bekliyorum acaba ayna biterde yayınlarmısınız diyeee ;) Çoooook beğendiim.
    Benimde uzun süredir ayna projem var,sanırım bu bana da uyacak bir çalışma ;)detaylar için arayabilirmiyim sizi?
    Sizin öğrenciniz olmak varmış,meslektaşlarınıza saygı göstersemde yetersizliklerini iyice farkettiriyorsunuz.

    YanıtlaSil
  8. Seldacım ne zaman istersen arayabilirsin ,ayrıca güzel sözlerinede çoook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. sevgi perdesine ben de birşey yapıyorum bitmesine az kaldı.merlaciğim kalpli kuşuna,aynana ayyy valla hepsine bayıldımmmmmmmmm.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablam bak şimdi merak ettim ne yapıcaksın yollamadan yayınla ama...

      Sil
  10. Ay ben en sonunda bu internete girmeyi kendime yasaklayacağım.Bunlar ne güzel şeyler Meral Hanım yine döktürmüşsünüz.Ellerinize sağlık hepsi ama hepsi şahhane olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çağlacım birşeyler yapmağa uğraşıyoruz....

      Sil
  11. elınıze saglık ama bu kamcılı fırca dedıgınız (ılk defa duydum)nasıl kullandıgınızı anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Escecim uzun kıllı bir fırça kamçı gibi vuruyoruz antikuinin üstüne ağaç dokusuna uygun izler yapıyor...

      Sil
  12. Her akşam yayın yapmanı bekliyorum resmen..
    Sevgi perdesine bende heveslendim valla,katılsammı ne
    Aynayı meraktaydım, doğrusu deydi.Harika olmuş, bayıldım.
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim sen kimbilir neler üretirsin hadi kolları sıvayın Prensesimiz zaten Mahmur birde Mahzun olmasın:)

      Sil
  13. ooo Meral hanım dünkü postunuz rekor kırmış.moralinizin düzelmesine savindim. Mahmur Prensese yaptığınız parca çok şık olmuş.aynaya bayıldım.ellerinize sağlık.
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  14. Halimecim sende orjinal şeyler üretirsin katılsana...

    YanıtlaSil
  15. Güzel görüp,güzel düşünen ve güzel eserlere imzasını atan (imzan uğur böceği) meral ablamm seni seviyorum... medine

    YanıtlaSil
  16. ablacım bunlar ne kadr harika şeyler ya ayna cok güzel olmuş birde cdlik muhteşemm ellernze sağlık =) şu etkinliğe bnde katılmak isityorum ne yapcaz tam anlayamadım ?

    YanıtlaSil
  17. İlaydacım 20 ye 20 bir proje yapıyorsun ne olursa ahşap keçe örgü canın ne isterse yapıp Mahmur Prensesin bloğuna yolluyorsun...

    YanıtlaSil
  18. çok orjınal elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  19. Meral Hanım,

    Yine güzellikler çıkarmışsınız ortaya. Darısı başıma.

    Bugünlerde tembellik var bende, yapmak istediğim bir çok şey var ama bir türlü başlayamadım :)

    YanıtlaSil
  20. Nurcancım sanırım az kaldı en geç şubata kadar yollamamız lazım başladımmı bitiyor ha gayret:)

    YanıtlaSil
  21. moralinin düzeldiğine sevindim...cd lik çok güzel..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  22. Preciosos trabajos, todo de una belleza y elegancia suprema.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias me alegro de que te gusta, cariño İspanyaya ...Meral...

      Sil
  23. MERAL ABLAYA ŞİİR:

    BOYALARIN KRALİÇESİ
    SABRIN SON MUCİZESİ
    O GÜZEL ELLER NELER NELER BOYAR
    EN GÜZELLERİNİ SEVDİKLERİNE YOLLAR

    BOYA PIRIL PIRIL BİR MAVİYE GÖKYÜZÜNÜ
    GÜNEŞİ DE EKLE YANINA SÜZÜLSÜN MUTLU ETSİN GÜNÜMÜ
    HANİ NEREDE KANAT ÇIRPAN KUŞLAR?
    ÖYLE Kİ O KUŞLAR 'MERAL'DEN SEVGİYLE' UÇAR.

    DENİZSİZ TABLO OLUR MU?
    MERAL ABLA BİR DE DENİZ KONDURUR MU?
    DENİZ DE OLURSA TAM OLUR
    MERAL ABLA BENİ KALBİMDEN VURUR.

    MERAL ABLA ELLERİN DERT GÖRMESİN
    NE GÜZEL BİR KİŞİSİN SEN, CIVIL CIVIL SESİN
    KIPKIRMIZI NAR SANA DA BEREKET GETİRSİN
    GÜLEN'İ SEVİNDİRDİN, ALLAH DA SENİ SEVİNDİRSİN..

    ŞİİRİM BİTTİ.
    ÖPÜCEM HEPİNİZİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülencim sen şair olmalıymışsın valla şuan mest oldum laf aramızda kimse bana şiir yazmamıştı....

      Sil
  24. ne güzel moralinin yerinde olmasına sevindim çok hoş olmuş cd lik ahşap boyamada çok başarılı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım yavaş yavaş yapılışlarını fotoğraflıyorum umarım yapanların işine yarar...

      Sil
  25. sitenize ilk defa giriş yaptım daldan dala konarken kendimi burda buldum
    emeğinize sağlık yüreğinize sağlık ne güzel ne cici şeyler yapıyorsunuz böyle, başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tijencim çok teşekkürler her zaman beklerim...

      Sil
  26. All that things are so beautiful!! Super! Have a nice day. Tina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bloğuma her zaman beklerim, sevgilerimle Meral..

      Sil
  27. Meral hanımcım, eliniz nereye değse harikalar yaratıyorsunuz, dünya koşturmacası almış hepimizi gidiyoruz işte sıkmayın canınızı, hiçbirşeye ve kimseye değmiyor aslında. Yeni okumaya başladığım kitapta (Erdal Demirkıran- Cehennemin Dibine Git) diyorki yazar : "Cehennem diye muhteşem bir yer var,canını sıkan her kim varsa yolla cehenneme kurtul! Hiç kahretme kendini ve ne kadar klasik olursa olsun asla unutma, hayat her zaman yaşamaya değer!"
    sevgilerimle...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikir bundan sonra cehenneme başka gözle bakacağım ,bu kitabı alıp okuyayım bari..

      Sil
  28. Morelinizin düzeldiği barış güvercinlerinizden belli sizi iyi görmek işlerinizede yansır sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım inan yansıyor bugün dahada güzel bir sürü dostumdan böyle şeyler duymak inan çokgüzel...

      Sil
  29. Böyle bir başlık görünce çok hoşuma gitti, sevindim:)))
    Çerçeve süper görünüyor, elinize sağlık sadece bakıyorum ona beni çok aşar çünkü:))) Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Valla yaparsın çok kolay malzemeleri al ben sana telefonla anlatırım...

    YanıtlaSil
  31. ya okadar kendi kendime alıp yarım bıraktığım şey var ki beğenemiyorum keşke buralarda olsanız:)

    YanıtlaSil
  32. Очень красиво получается! Вещи просто замечательные.

    YanıtlaSil
  33. Hımm... Bugünkü çalışmalar biraz değişik tarz olmuş galiba. Hoş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep hamur hep hamur birazda değişiklik yapalım değilmi...

      Sil
  34. ayna enfes olmuş meral ablacığım.tam benim tarzım.hayran kaldım.ellerinize sağlık.cd likte öyle değişik olmuş.sevgi perdesi projesine bende katılıyorum.birlikte olmak çok güzel.moralini sakın bozma.sen bitanesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünlerde değişik şeyler çalışacağım içimden öyle geldi,projeni merakla bekliyorum...

      Sil
  35. Olá! Faz tempo que não venho aquí mas cada vez que venho tenho surpresas lindas. Tudo está um encanto...todas suas peças são lindíssimas. Parabéns e um grande abraço. Rê.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toda vez que eu vir me visitar para sua surpresa carinho, ...Meral..

      Sil
  36. En baştaki kuşluya bayıldım beeen, aldım arşive... noolcaksa :))

    YanıtlaSil
  37. ayyy elinizi cabuk tutun meraktan öldüreceksiniz beni burada.Çerçeve muazzam gidiyor sonucu dörtgöz bekliyorum. Bu günkü favorim sevgi perdesi, cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık Meralciğim. Moralinin düzelmesine de sevindim kimse yazmazsa ben yazarım bıkana kadar hem de:)

    YanıtlaSil
  38. Ellerine sağlık ablacım hepsi de birbiriniden şirin olmuşlar. Güzel ünlerde kullanılsın inş. Öpüldün... Bu arada kapı süsüne ve çerçeve kenarına bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istanbuldan Gül hocadan almıştım bende beğendim...

      Sil
  39. Yaaa bu kabartmalarınız beni bitiriyor. Çok güzel... Nasıl yapıyorsunuz kalıbınız var değil mi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suhubacım eski yayınlarımda nasıl yapıldığını anlatmıştım en iyisi hamur kabartma nasıl yapılır yaz Goguldan benim yayınıma tıkla böylesi daha kolay...

      Sil
  40. bu güzel kuşu ben nasıl görmedim. ellerinize sağlık Meral Hanımcım bu kadar güzel mi olur. Harika olmus. Elleriniz dert görmesin. İçim sevinçten kıpır kıpır.

    YanıtlaSil