İzleyiciler

16 Şubat 2012 Perşembe

HOBİSEPETİM NURDANDANDAN GÜZEL HABERLER...

Merhaba,
Son günlerde mail ve  telefonda bana en çok sorulan ders verip veremediğim sorusuna, maalesef hafta arası full time çalıştığımdan dolayı olumlu yanıt veremiyordum.  Fakat sizden gelen taleplere Sayın Şengül Hocam'ında hafta sonu ders verebilir misin teklifi eklenince bana pek söz hakkı kalmadı doğrusu. Kısaca Dilem Sanatevi'nde Pazar günleri artık derslerimiz başlıyor. Detaylar için bana mailimden ya da telefonumdan ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle..... NURDAN0 532 615 15 03




3 yorum:

  1. Resimler dağılmış görünüyor Meral Hanımcığım. Benden mi sizden mi bilemedim.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, güzel çalışmalarınızı bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. PRECIOSO...ERES UNA ARTISTA!!!!!!!!!!!!!!
    BESOS

    YanıtlaSil